12 august 2014

Dorinţe



                 
Suntem certaţi de 3 zile. Locuim împreună de 3 ani, dar din cauza acelei discuţii aprinse nu mai schimbăm nici un cuvânt. Privirile pe care mi le arunci îmi dau de înţeles că îţi doreşti să ne împăcăm şi să facem dragoste. Îţi doreşti să mă arunci în pat şi să fiu doar a ta. Îţi doreşti să mă dezbraci uşor, să mă mângâi şi să îmi faci un masaj. Arzi de nerăbdare să îmi săruţi coapsele, să te joci cu sânii mei şi să îmi muşti buzele şi gâtul. Închizi ochii şi îţi imaginezi cum, uşor uşor mă penetrezi şi îmi oferi un orgasm nemaipomenit. Ţi-ar plăcea foarte mult să îţi stau în braţe în timp ce facem sex. În acest mod, m-ai considera copiliţa ta, care îşi doreşte să fie iubită şi alintată în orice punct al corpului. Modul în care te încordezi şi dorinţa ta de a mă săruta, mă fac să te arunc în pat, să te leg cu cătuşe şi să profit de neputinţa ta. Ţi-aş turna îngheţată şi frişcă pe abdomen, te-aş gâdila uşor cu o pană şi ţi-aş masa „Juniorul”. M-aş freca de tine foarte încet pentru a te face să urlii de plăcere. Aş da drumul la muzică şi aş dansa în faţa ta, goală şi m-aş undui frumos şi încet pentru a-ţi da timp să fotografiezi tot.  
Aş face multe cu corpul şi mintea ta, dar toate acestea după împăcare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu