27 august 2014

"Salbaticiunea" de Bonnie Pega

Scris in 1994, "Salbaticiunea" este un "roman de dragoste, pe care nu il veti uita niciodata, scris de un autor cunoscut al genului".
Statea aruncat pe un raftulet nesemnificativ, printre alte carti din anii '90, pe care nimeni nu le mai citeste in aceste timpuri. Din aceasta cauza, nu mi s-a parut niciodata atragator si pana ieri nu ma mai atinsesem de el. Dar cand l-am atins si l-am deschis...am intrat intr-o alta lume.
Nu l-am citit pe tot, dar am extras cateva secvente, care ofera un alt aer romanului care in primele pagini era putin plictisitor.

1. " Patrick se gandi din nou la talmes balmesul rosu-auriu care-i curgea pe spate- acel fel de par cu care un barbat se putea invalui cand facea dragoste cu ea. Si ochii aceia- un minut verzi, urmatorul aurii. Nu era deloc genul lui de femeie, incearca sa-si spuna. El prefera femeile sofisticate, de lume, care cautau o seara placuta, o conversatie inteligenta si un sex bun."

2. " Daca ochii erau intr-adevar oglinda sufletului, atunci sufletul ei statea dezgolit, la vedere. Ochii ei erau, pe rand, calzi si reci, veseli si solemni, deschisi si prudenti."

3. " Robine se apleca sa-l ajute, dar avu un moment de ezitare vazand atata maculinitate. Picaturi de apa inca-i scanteiau pe umeri si in carliontii castanii de pe piept. Avea picioarele grozave- lungi, suple si musculoase, acoperite usor cu par castaniu. Isi trase rasuflarea."

4. " In ciuda durerii pe care o simtea in mod evident, Robin îi putea citi dorinta in trasaturile incordate si isi dadu brusc seama de pozitia in care erau: unul peste altul, pieptul ei prizonier sub bratul lui. Unul dintre picioarele lui goale se afla intre pulpele ei imbracate in blugi, si simti rasuflarea lui fierbinte pe fata."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu